Як краще писати URL латиницею або все ж кирилицею?

Багато з вас, хто створював або хоче створити свій сайт задавалися питанням пошукової оптимізації (search engine optimization, SEO). Який вид URL все-таки краще для індексації пошуковими системами: трансліт або кирилиця, і чи є сенс складати URL англійською мовою в зоні  .ua?

Як показують числені проведені експерименти по входженням в URL – перевага за україномовними (російськомовними) запитами, якщо входження ключової фрази спостерігається тільки в URL, ранжуються документи з кириличними адресами.

В Яндексі, документи з входженням тільки в URL вибудовуються в наступному порядку:

  1. Кириличні написання URL.
  2. Правильний трансліт.
  3. Переклад слова на англійську.

В Google – дещо інакше:

  1. Кириличні написання URL.
  2. Переклад слова на англійську.
  3. Трансліт – не знаходиться зовсім.

Таким чином, якщо враховувати ТІЛЬКИ даний фактор ранжування (входження ключового слова в URL), то тут пальму першості виривають кириличні написання (по-українськи або російськи). Але!

Зовнішні Посилання І Зручність Використання

Але далі постає питання зручності роботи з сайтом і великого числа інших факторів ранжирування. Тут вже на перше місце впевнено виходить правильний трансліт, так як:

  • Якщо пріоритетний пошуковик для вас це Яндекс, то перевага правильного трансліта в URL перед перекладом на англійську, переважує відставання даного виду ЧПУ в Google.
  • Зовнішні безанкорні посилання на внутрішні сторінки сайту з кирилицею будуть виглядати ось так: http://domain.com.ua/%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%BE % D0% B2% D0% BA% D0% B8 /% D0% BF% D1% 80% D0% BE% D0% B3% D1% 80% D0% B0% D0% BC% D0% BC% D0% B0- D1% 82% D1% 80% D0% B5% D0% BD% D0% B8% .
    Що, з очевидністю, зменшує їх привабливість і бажання використовувати рядовим користувачам.
  • Якщо ви будете встановлювати на дані кириличні адреси зовнішні посилання зі сторонніх сайтів, то зіткнетеся з низкою проблем, які полягають в тому, що не всі системи нормально будуть інтерпретувати URL з російськими символами.
  • Аналогічні труднощі будуть і з установкою 301-редиректів з документа на документ усередині сайту.
  • Для набору URL-адреси внутрішньої сторінки на вашому сайті – потрібно перемикати розкладку клавіатури.

Сукупність усіх цих факторів, в кінцевому підсумку, переважує мізерний програш ЧПУ з транслітом в ранжируванні (по відношенню до кирилиці).

Разом: для роботи і просування сайту в Яндексі, ми рекомендуємо використовувати правильний трансліт в URL. Для Google – переклад на англійську.

Крім того, якщо ви здійснюєте закупку посилань для свого сайту, то багато веб майстрів відмовляються розміщувати в себе кирилічні урли.

Трансліт онлайн

Оберіть варіант для транслітерації :

[vc_empty_space]
Попередній запис
Власний сайт для продажів в інтернеті
Наступний запис
Як знайти і виправити биті посилання на сайті?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

lorem
ВЖЕ ЙДЕТЕ? А ЯК ЖЕ НАШ САЙТ?
+
Меню