Бізнес онлайн – як продавати в інтернеті

Знаєте яка головна перевага онлайну ? Це те, що тут можна отримати необмежено велику аудиторію, для збору якої в реалі можуть знадобитися десятиліття і тонни грошей, вкладених в рекламу. Порівняйте, наприклад, доходи Фейсбуку і Кока-коли. Якщо вони і відрізняються, то незначно. А стільки часу знадобилося власникам Коли, щоб вийти на цей рівень? Якась дрібниця – близько століття. У той час, як онлайн-бізнес здатний вийти на високий рівень всього лиш за лічені роки.

Це обумовлено саме величезною потенційною аудиторією, яку потрібно всього лише захопити і зацікавити, щоб вона сама (без будь-якої реклами, а лише спираючись на рекомендації своїх знайомих або слідуючи тренду, ломанулась в вашому напрямку). В інтернеті немає відстаней. У багатьох випадках навіть регіональних філліалів створювати не доведеться (наприклад, в разі онлайн-сервісів), хіба що національні, але знову ж таки не через відстані, а через мовні відмінності. – Що теж легко долається завдяки багатомовному сайту.

Будьте першими – генеруйте та втілюйте нові ідеї

З іншого боку, таких розумників (розуміють як швидко заробити гроші сидячи за комп’ютером ), як ми з вами, знайдеться теж не мало, що створює серйозну конкуренцію на цьому ринку. Більшість із задуманих бізнес-проектів в інтернеті терплять фіаско по ряду причин, і часто саме через високу конкуренцію в цьому сегменті.

Виграє завжди той, хто пропонує щось першим (або той, хто вчасно прочухав тенденцію – Гугл Тренди вам на допомогу), а всі інші змушені вже підбирати крихти зі столу. Наприклад, вийти зараз на онлайн-ринок зі своїм проектом соціальної мережі або пошукової системи практично не реально, навіть для компаній, що володіють жахливо великим капіталом. Цей ринок уже поділений, і новий гравець повинен буде запропонувати щось таке, що зірве з насидженого місця мільйони користувачів. А це на кілька порядків зробити складніше, ніж обробити сидячу без діла аудиторію, якій потрібно було по заріз спілкування або можливість швидко знайти відповідь на своє питання, а ринок цього не пропонував або ж наявні пропозиції були неналежної якості.

Але це зовсім не означає, що слід забити на перспективу працювати у онлайн-бізнесі і піти просиджувати штани в офісі. Спробувати все одно варто, бо важко заздалегідь передбачити, що вийде з тієї чи іншої бізнес-ідеї .

Найбільш популярні варіанти ведення бізнесу в онлайні

Онлайн-бізнес з відкриттям інтернет-магазину

Перше, напевно, що приходить в голову при розмові про бізнес в онлайні – це інтернет-комерція . Очевидно, що якщо в інтернеті проводять досить багато часу мало не все активне (в плані купівельної спроможності) населення, то де якщо не там йому і пропонувати свої товари та послуги. Ідея здорова, і багато інтернет-магазини, що стали свого часу родоначальниками моди (наприклад, холодільнік.ру), зараз заробляють досить-таки пристойно.

Але конкуренція в цій ніші досить висока в тому числі і за рахунок того, що офлайновий бізнес теж використовує інтернет, як засобу для залучення покупців (нарівні з іншими способами). Але на життя собі цим цілком можна заробити. Інша справа, що, як на мене, інтернет-магазин це не стільки онлайн, скільки оффлайн бізнес, бо крім дуже цікавої для мене сфері залучення клієнтів на сайт (за допомогою SEO, контекстної реклами, Google Ads і т.п.) існують і суто офлайнові аспекти (доставка товару, робота логіста , спілкування з клієнтами, прийом рекламацій і т.п.). Саме наявність зворотного боку цієї медалі мене і зупиняє від докладання зусиль в цьому напрямку.

Особливу увагу тут варто приділити саме ніші, в якій ви плануєте працювати. Те, на чому відмінно заробляли якихось п’ять років тому, зараз вже може виявитися «мертвим номером». Ідеальним варіантом, звичайно ж, було б знайти нішу, яка ще не зайнята, але попит уже є. У цьому випадку ваша онлайн-комерція матиме дуже високі шанси на успіх.

Розробка та створення власного сайту

Другим важливим питанням, після вибору ніші вашого майбутнього онлайн-бізнесу, буде вибір способу розробки сайту інтернет-магазину і способів залучення на нього клієнтів.

Існує маса движків для Екомерц і навіть онлайн-конструкторів . Якісь із них платні, якісь безкоштовні. Але у всіх з них є свої переваги і недоліки, що ускладнює вибір.  Хоча ми рекомендуємо для малого та середнього бізнесу саме створити сайт на Вордпрес. Оскільки популярний плагін WooCommerce для Вордпрес задовільнить абсолютну більшість ваших потреб при створенні магазину онлайн.

Що стосується питання залучення відвідувачів до свого онлайн-оазис бізнесу, то тут є два основних і цілий ряд допоміжних способів. Можна банально купувати контекстну рекламу. Але конкуренція в багатьох тематиках дуже висока і потрібно вміти оптимізувати рекламу, щоб за мінімум вкладень отримувати максимум віддачі.  Відвідувачів в інтернет-магазин можна намагатися залучати, просуваючи сайт в Топ пошукових систем по потрібних запитах. Що в довгостроковій перспективі є набагато кращою стратегією розвитку вашого бізнесу в інтернеті.

Онлайн-сервіси – автоматизоване надання послуг

Однак, продавати в мережі можна не тільки товари, але і послуги. Варіант автоматизованого ведення такого роду бізнесу в інтернеті можна охарактеризувати, як онлайн-сервіси . Головне питання тут полягає в тому, щоб втілити в життя вдалу ідею і опинитися одним з перших на ринку. Щоб максимально легко залучити цільову аудиторію.

Прикладом можуть служити численні біржі ( фрілансу , копірайтингу і контенту , посилальні біржі, біржі з продажу сайтів і т.п.). Або послуги з перевірки позицій сайту і т.п. речей.

Головне, як я вже згадав – це ідея і її економічне обґрунтування (чи багато знайдеться охочих платити за надані вами послуги або посередницькі дії в якості біржі). Особливих вкладень може і не знадобитися (тільки на залучення програмістів і інших розробників), бо при веденні онлайн-бізнесу у вигляді сервісів відмінно працює така річ, як партнерська програма.

Тобто рекламувати ваш онлайн-бізнес будуть ваші партнери, яким ви будете виплачувати відсоток з доходів залучених ними користувачів. Найчастіше таким чином можна буде взагалі уникнути витрат на рекламу і популяризацію онлайн-сервісу. За вас все зроблять інші, але з ними доведеться поділитися майбутніми доходами вашого бізнесу.

Речі, які повинні знати власники бізнесу в Інтернеті, щоб вижити.

Світ онлайн-маркетингу може бути величезним і заплутаним місцем для малого бізнесу. Є деякі основні істини, які власники онлайн-бізнесу повинні знати, перш ніж вони почнуть свій шлях. Ось чотири речі, знаючи про які можна домогтися успіху.

1) Процес навчання ніколи не закінчується

Інтернет швидкий і постійно мінливий, тобто методи, які ви використовували для реклами в минулому місяці, можуть не мати відношення до вашої аудиторії сьогодні. Особливо, коли мова заходить про соціальні медіа. Тенденції, примхи і божевілля не залишаються нерухомими протягом дуже довгого часу. Якщо ви намагаєтеся використовувати популярні інтернет-тенденції і меми, щоб залучити аудиторію, важливо знати, що в даний час використовується і оцінювати ризик. Просування вашого бізнесу в Інтернеті вимагає, щоб ви були в курсі подій. Вивчення того, як визначити ключові інтернет-тенденції, коли вони відбуваються, є ключем до найбільш ефективного інтернет-маркетингу.

2) Навчати, переконувати і вживати заходів

Кожен день ми оточені рекламою. Настільки, що ми часто ігноруємо більшу частину маркетингу, який ми бачимо. Ось чому ваша реклама повинна бути видна над іншими і запам’ятовуватися. Вона повинна служити меті, яка гарантує, що люди заберуть ваш продукт і запам’ятають ваш бренд. Пам’ятна реклама робить три основні речі: навчати, переконувати і спонукати аудиторію до дії:

  • Навчання – люди будуть пам’ятати ваш бренд, якщо ви навчите їх чомусь новому.
  • Найпереконливіша реклама – сама запам’ятовується. Вивчіть, що найбільше приваблює вашу цільову аудиторію, і використовуйте це в своєму маркетингу.
  • Вжити заходів – завжди включати заклик до дії в вашій рекламі. Не обов’язково змушувати купувати щось. Ця дія може полягати в тому, щоб поділиться оголошенням в соціальних мережах. Це є платою за цінну інформацію, яку ви подарували аудиторії.

3) Завжди реагуйте

Соціальні медіа – це перш за все розмова, незалежно від того, розмовляєте ви зі своїми друзями і родичами або залишаєте відгуки в магазині або ресторані. Ваші соціальні медіа – це обличчя вашого бізнесу, схоже на обличчя фізичного магазину. Клієнти очікують відповіді, коли вони задають вам питання про ваші продукти і послуги, і вони чекають на них швидкої реакції. Це також стосується наявності контактної інформації на вашому створеному веб-сайті. Якщо ви надали своїм клієнтам можливість зв’язатися з вами, ви завжди повинні оперативно реагувати.

4) Ваш бренд – це досвід

Як тільки клієнт буде занінтересований вашим брендом, він повернеться, щоб витрачати на нього все більше і більше. Подивіться на ярлики, які ви часто бачите на одязі, автомобілях або взутті. Ми прийшли до того, щоб зв’язати певний рівень якості, просто побачивши логотип на продукті, і те ж саме стосується брендингу вашого бізнесу. З узгоджених кольорів, шрифтів і зображень у вашому брендінгу, до публікації в певний час дня, щоб мати продажі в встановлені дні тижня, створіть впізнаваний бренд, який є вашим бізнесом. Узгодженість в тому, як ви рекламуєте і продаєте, дає зображення надійності, до якого ваші клієнти повернуться.  Створіть відмінну репутацію для свого бізнесу, і люди повернуться,

Попередній запис
Чому CMS WordPress краща для створення сайтів?
Наступний запис
Захист WordPress – поради, щоб захистити ваш сайт

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

lorem
ВЖЕ ЙДЕТЕ? А ЯК ЖЕ НАШ САЙТ?
+
Меню