Яким повинен бути контент сайту

Контент сайту – це весь інформаційний зміст ресурсу: тексти, зображення, відео та ін. Грає важливу роль у функціонуванні сайту: впливає на конверсію, ранжування в пошукових системах, залученість аудиторії.

Контент відіграє дуже важливу роль у внутрішній оптимізації сайту . Наприклад, якщо в тексті немає ключових слів , то просуватися за таким запитом не має сенсу, тому що такий документ не є релевантним запитом.

Нагадаю, що давним-давно у алгоритмів пошукових машин головним критерієм ранжування сайтів було кількість ключових входжень запиту на сторінці. Багато хитрих вебмастрів при розробці сайту, – робили текст невидимим, щоб підвищити частку точних входжень на сторінці. Пошукові машини зараз добре стежать за подібними накрутками і карають порушників знижуючи позиції сайту.

Основні орієнтири для оцінки якості контенту:

  • корисність. Текст ні про що і про все одночасно не відповість на запит користувача. Графічний контент, розміщений не до місця, тільки навантажує ресурс;
  • відповідність законам. Порушення можуть спричинити адміністративну і кримінальну відповідальність;
  • правдивість. Матеріали не повинні містити фактичних помилок і навмисних спотворень;
  • гарна подача. Текст повинен бути структурований, зображення вирівняні і т. Д .;
  • відповідність вимогам пошукових систем. Грамотний з точки зору SEO контент здатний забезпечити підвищення позицій у видачі;
  • різноманітність. Найефективніше комбінувати різні види контенту, поєднувати текст з відео, графічними матеріалами;
  • грамотність. Велика кількість помилок створює погане враження;
  • актуальність. Якщо інформація змінюється з часом, потрібно вносити правки в матеріали, щоб вони продовжували залишатися корисними.

Нові публікації рекомендується додавати регулярно, щоб підтримувати інтерес аудиторії, демонструвати пошуковим системам розвиток ресурсу і здійснювати просування сайту по більш широкому ядру запитів.

Форми контенту

текстовий

Текстовий контент є основним для багатьох ресурсів. Це статті, замітки, новини, описи, прес-релізи, огляди і т. Д.

графічний

Такий контент часто виступає доповненням до текстового, але іноді є основним.

Зображення повинні бути:

  • з високою роздільною здатністю;
  • унікальними або що не порушують умови поширення;
  • оптимізованими (не уповільнюють завантаження, з прописаними атрибутами);
  • органічно вписуються в оточення.

Зображення полегшують процес сприйняття текстового контенту, впливають на поведінку користувачів і можуть бути додатковим джерелом трафіку, якщо добре ранжуються в пошуку по картинках.

Відео

Відеоконтент може бути основним або додатковим. Дозволяє суттєво збільшити час перебування користувача на сторінці, що позитивно позначається на поведінкових факторах та SEO сайта.

Якісне відео охоче дивляться, з його допомогою можна урізноманітнити контент, максимально наочно продемонструвати товар. Складність підробки і всебічний вплив (візуальний і аудиоряд, передача емоцій, створення настрою) роблять його ефективним маркетинговим інструментом.

Аудіо

Аудіоінформація – музика, підкасти, інтерв’ю і т. Д. – доречні на ресурсах різної спрямованості. Найбільш поширені на навчальних і розважальних. У комерційних проектах частий варіант використання – аудіовідгуки клієнтів.

Джерела контенту

авторський

Оригінальний контент високо цінується пошуковими системами і користувачами. Способи створення матеріалів:

  • своїми силами;
  • звернення в спеціалізовані агентства;
  • найм копірайтера / дизайнера / фотографа / відеооператора в штат;
  • замовлення або покупка готових робіт у фрілансерів, на біржах статей, в фотобанках і т. д.

Для текстових матеріалів розрізняють:

  • копірайтинг – написання тексту з нуля на основі досвіду і знань автора;
  • рерайтинг – створення нового тексту шляхом викладення своїми словами одного або декількох існуючих;
  • переклад – використання іншомовного джерела.

Якість контенту залежить від експертності автора в потрібній тематиці і від уміння створювати матеріали. Підготовка вимагає часу, вкладень, але ступінь впливу на аудиторію і пошукові машини, як правило, все компенсує.

копіпаст

При цьому варіанті наповнення сайту прямо запозичується чужий контент. це:

  • може бути протизаконним, якщо інформація не поширюється вільно;
  • призводить до пессимізації в пошукових системах;
  • може згубно позначатися на залученні користувачів для інформаційних проектів;
  • може негативно впливати на конверсію для комерційних ресурсів.

Існує варіант «білого» копіпаста, коли вказується посилання на джерело.

Цитування окремих фрагментів, оформлене за правилами і супровід унікальним оточенням, не є копіпастом.

Користувацький

Інша назва контенту – User-generated content. Це інформаційний зміст, що створюється безпосередньо користувачами: коментарі, відгуки, пости і т. Д.

Користувацькі публікації можуть бути додатковим або основним змістом. Цінуються за природність, отримання зворотного зв’язку, демонстрацію залученості. Вимагають постійного контролю і модерації, щоб залишалися культурними, правомірними і без спаму.

Попередній запис
Що таке CMS і як її використовувати
Наступний запис
Що таке домен сайту, і які бувають домени

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

lorem
ВЖЕ ЙДЕТЕ? А ЯК ЖЕ НАШ САЙТ?
+
Меню