7 безкоштовних сервісів для бізнесу від Google – від очевидних до маловивчених

Google  – це не тільки пошукова система. Вона має десятки сервісів, інструментів і проектів для бізнесу, які економлять час, оптимізують робочі процеси і допомагають заробляти гроші. Що важливо, багато сервісів безкоштовні і в вільному доступі.

Ми зібрали в цій добірці корисні інструменти для тих, хто робить перші кроки в бізнесі. Перевірте, чи всі з них ви вже використовуєте?

  1.   Google Мій бізнес

Сервіс дозволяє додати інформацію про компанію в Google Пошук і на Google Maps.

Гугл мій бізнес

Для цього в картці компанії потрібно вказати:

  • опис компанії,
  • адреса,
  • телефони,
  • години роботи,
  • сайт,
  • фотографії,
  • відгуки.

 

Для чого: Допомагає клієнтам знайти любу компанію у пошуковій системі Google і зв’язатися з нею, наприклад компанію для розробки сайту. Крім того, за допомогою Google Мій бізнес можна скористатися платними послугами з розміщення реклами в Google.

 

2.  Google Forms

Інтуїтивно зрозумілий конструктор для проведення опитувань, тестувань і збору даних. Щоб почати з ним працювати, налаштуйте анкету і сформуйте посилання на неї. Посилання можна відправити поштою, вручну, через вбудований код або соціальні мережі. Функція «Отримувати повідомлення про нові відповіді» дозволить налаштувати оповіщення по електронній пошті відразу після заповнення форми. Результати опитувань будуть доступні у вигляді наочних таблиць і діаграм.

Гугл формс

Для чого: З Google Формами можна швидко зібрати думку співробітників про створений сайт чи новий логотип компанії, зробити онлайн-реєстрацію на захід, зібрати анкету для тестування претендентів на вакансію, додати форму зворотного зв’язку на сайт, вставити тест в цікаву статтю на сайті. Форми зберігаються в хмарному сховищі Google Диск. Щоб працювати з ними, вам потрібна тільки поштова скринька Gmail.

3.  Google Документи

Цей сервіс мало в чому поступається MS Word за своєю функціональністю. З його допомогою створюються текстові документи, таблиці, презентації та форми.

Переваги Google Документів:

  • файли знаходяться в хмарі і зберігаються автоматично. Документ ніколи не загубиться.
  • один файл можуть редагувати кілька користувачів.
  • зручний обмін інформацією. Щоб переслати документ іншій людині, досить відправити посилання.
  • можна працювати з файлом на будь-якому пристрої (телефон, планшет, ПК) з будь-якою операційною системою.

Гугл документи

Для чого: Готувати статті для сайту, працювати з копирайтерами, писати звіти, складати списки справ і, нарешті, створити документ-кошик, в який можна скидати все корисне, що знайшли в інтернеті.

 

4.  Google Drive

Google Диск – хмарне сховище, в яке можна завантажити будь-які файли. Наприклад: документи, таблиці, фотографії, відео. Можна працювати з завантаженими файлами всюди, де є інтернет. Щоб дати доступ іншим користувачам до ваших документів, досить сформувати посилання і відправити її будь-яким зручним способом (наприклад, по електронній пошті). Сервіс інтегрований з онлайн-пакетом офісних додатків Google Docs. Тобто в ньому можна створити новий файл (документ, таблицю, презентацію і т. Д.), Який автоматично збережеться на Google Drive .

Гугл диск

Зверніть увагу, що на Google Диску безкоштовно доступно 15 Гб вільного простору. Для тих, хто готовий заплатити існує платна версія – Google Диск для бізнесу, яка пропонує вже необмежений простір для зберігання і додатковий функціонал.

 

Для чого: Хмарне сховище Google легко замінить жорсткий диск і позбавить від вічної проблеми метушні з флешками. Крім того, працювати з вашими файлами і папками на Диску можуть всі, кому ви надасте доступ: колеги, клієнти та ділові партнери, навіть якщо у них немає облікового запису Google.

5.   Google Analytics

Всім відомий, але мало ким освоєний незамінний помічник власників сайтів. Google Analytics – один з найважливіших інструментів аналітики для бізнесу, який можна вивчати місяцями і постійно знаходити нові функції. Він вважає конверсію, з його допомогою можна автоматизувати процес побудови «Воронки продажів», відстежувати важливі бізнес-події, проводити A / B-тестування і багато іншого.

Гугл аналітика

Аналізуючи поведінку користувачів на сайтах і в додатках, сервіс допомагає зрозуміти головне – клієнта. Особливо корисно для підприємців то, що Google Analytics дозволяє оцінити ефективність рекламних кампаній і своєчасно оптимізувати бюджет – сервіс інтегрований в рекламний сервіс Google Ads.

Хто ще не готовий так заглиблюватися в аналітику, можуть використовувати базові дані, які необхідні кожному власнику сайту:

  • стать і вік відвідувачів сайту,
  • з яких регіонів заходять користувачі,
  • пристрої і операційні системи відвідувачів,
  • час, проведений на сайті.

Сервіс безкоштовний. Підключити Google Analytics досить просто:

  • зареєструватися в системі,
  • скопіювати код відстеження,
  • вставити код на сторінки сайту.

Статистика відвідувань буде доступна вже через кілька годин після реєстрації.

Для чого: Перевага інтернету в тому, що тут можна все порахувати . За допомогою сервісу аналітики рекламодавці можуть впливати на ефективність просування сайту і реклами. Мало того, фахівці вважають, що використовуючи Google Analytics, ефективність майже будь-якої рекламної кампанії в інтернеті можна збільшити на 50% як мінімум.

 

6. Google Календар 

Безкоштовний сервіс для планування справ, завдань, зустрічей і подій.

гугл календар

Google Календар дозволить:

  • сповіщати про майбутні справи по електронній пошті, СМС і за допомогою рush-повідомлень,
  • запрошувати колег на зустріч по електронній пошті,
  • давати доступ до календаря іншим користувачам,
  • вказувати пріоритетність і час кожної події,
  • використовувати календар на ПК, планшетах, мобільних телефонах,
  • створювати кілька календарів,
  • виділяти кольором завдання. Ця функція буде корисна, якщо потрібно звернути увагу колег на важливу подію.

Для чого: Google Календар допоможе грамотно спланувати робочий час. З його допомогою можна ставити завдання кожному співробітнику і стежити за термінами їх виконання.

 

7. Google Keep

Інтуїтивно зрозумілий інструмент для роботи з нотатками. Google Keep зберігає записи в одному місці. Наприклад, замітка, створена на телефоні, з’явиться в веб-версії додатка.

гугл нотаткиМожливості сервісу:

  • колірне кодування кожної замітки. Виділіть важливі замітки певним кольором. Застосуйте фільтр за кольором, і тільки потрібні записи відобразяться на екрані,
  • нагадування із зазначенням часу і місця. Створіть список питань співробітнику, і вкажіть час зустрічі. У потрібний момент додаток покаже їх,
  • загальний доступ до нотаток. Поділіться списком з колегами, і вони зможуть доповнити його,
  • функція голосового введення,
  • завантаження в додаток сканованого тексту і його розпізнавання.

Для чого: Цей простий інструмент для швидкого введення списку справ і завдань. Зручний інтерфейс не перевантажений зайвими функціями.

Попередній запис
З чого почати створення сайту: 11 цінних порад
Наступний запис
Поведінкові чинники Google і SEO

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

lorem
ВЖЕ ЙДЕТЕ? А ЯК ЖЕ НАШ САЙТ?
+
Меню